Safety
Circle Track
Drag
Street Performance
Engine
Open Wheel
Hot Rod
Performance Truck
Off-Road
Tools
Tuotteet
Tuotemerkit
Info
Gearing Analyzer
Renkaan halkaisija (tuumaa):
Perävälitys (diff ratio):
Max RPM:
Converter slip %:
Quick Change:
Ei
Kyllä
High gear:
Low gear:
Aski:
-- Valitse --
Powerglide 2-speed
TH350 3-speed
TH400 3-speed
TH700R4 4-speed
GM 4L65E 4-speed auto
GM 4L85E 4-speed auto
Ford C4 3-speed
Ford C6 3-speed
Muncie M20 4-speed
Muncie M21 4-speed
Muncie M22 4-speed
Toploader 4-speed
BorgWarner T5 5-speed
Tremec TKO 5-speed
Tremec T56 6-speed
Tremec Magnum 6-speed
ZF 6-speed
ZF 8-speed auto
GM 8L90 8-speed auto
Vaihteiden määrä:
2
3
4
5
6
7
8
Laske
Valitse vaihde:
RPM:
3000
rpm
Ohjeet
Renkaan halkaisija
– syötä renkaan ulkohalkaisija tuumina. Tämä vaikuttaa suoraan nopeuslaskentaan.
Perävälitys
– taka-akselin välityssuhde (esim. 3.73). Mitä suurempi luku, sitä lyhyempi välitys.
Max RPM
– moottorin suurin kierrosluku, johon asti taulukko lasketaan.
Converter slip %
– momentinmuuntimen luisto prosentteina. Lisää realismia automaattivaihteistoille.
Quick Change
– Winters‑tyyppinen perä. Jos valitset “Kyllä”, syötä high/low rattaiden hampaat. Laskuri huomioi niiden suhteen kokonaisvälityksessä.
Vaihteiden määrä
– valitse vaihteiden lukumäärä ja syötä kullekin välityssuhde. Jokaiselle vaihteelle lasketaan nopeudet ja kokonaisvälitys.
Mitä laskuri näyttää
Nopeustaulukko
– jokaiselle vaihteelle nopeus eri kierrosluvuilla (km/h ja mph).
Kokonaisvälitys
– otsikkorivillä näkyy vaihteen oma välitys ja sen jälkeen [kok. X.XX], joka on vaihde × Quick Change × diff.
Mittarit
– valitse vaihde ja säädä RPM‑liukua nähdäksesi reaaliaikaisen nopeuden.
Tällä työkalulla voit arvioida mm.:
Kuinka paljon nopeus muuttuu eri perävälityksillä tai renkailla.
Missä nopeudessa moottori on tietyillä kierroksilla eri vaihteilla.
Quick Change ‑rattaiden vaikutuksen kokonaisvälitykseen.
Converter slipin vaikutuksen todelliseen nopeuteen.
Tämä verkkosivu käyttää evästeitä.
Tietoa »
Hyväksy välttämättömät
Hyväksy kaikki